En rätt så vanlig dag.

Känns som om att jag varit överallt hela helgen. I lördags så träna jag handbollsskolan och sen till butiken för att jobba mellan halv 12 och 14. Efter det vart det fika me mamma på stan, hem och titta på melodifestivalen. Inte så mkt att hänga i julgranen tycker jag. Fattar inte riktigt varför de tar ut låtar som de tror ska slå stort i Eurovison när de är Svergie som låten ska representera. Blir så jävla keff på de. Men söndagen vart det en sväng till Vaxholm sen vart de till Täby och farmor och farfar. Mina tre söta småkusiner var även där, jag och min minsta kusin Alex bakade jättegoda chokladbollar :D Vi hjälptes även åt att ha julgransplundring :P Efter bakandet och julgransplundringen bar det av till Vallentuna. Där jag möte tre underbara tjejer; Bea, Kreey & Vican. Vi åt shusi, la ansiktsmask och så klippte jag Vican och Kreey. En helt underbar eftermiddag och kväll. Love yeah!! Måndag tisdag ledig från skolan. Måndagen tillbringa jag med min söta lillebror Fredrik och mamma nere på isen och pimla fisk. Helt underbart väder och självklart stor fångst :D Tisdagen skulle jag ha tillbringat med Niclas men mamma vart sjuk så var tvungen att ta butiken. Och jag som verkligen ville träffa Niclas :( men livet är fullt av andra dagar. Love yeah // Fnatte <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0