Ett tag sen sist.

Hellojsan! Nu var det ett tag sen sist. Och det som har hänt i mitt liv är att jag har fyllt år. Alltså så har jag blivit "stor kvinna" (Beas mening). 18 hela år har jag nu funnits på denna jord. Helt j*vla underbart :D På dagarna är allt som vanligt. Jag och tjejerna flummar som vanligt runt i skolan och har typ inge liv :P Men vi har även hunnit börja med våra reklamfilm för Friends, som jag Bea Kreey och Vican håller på och jobbar med. Vi ska redigera den denna vecka och hoppas på ett färdigt resultat till vecka 6. (Om allt går som planerat) Har även hunnit med att var sjuk :( låg hemma hela helgen med migrän halsont och illa mående. Men nu är jag typ på banan igen. Med massa alvedon i kroppen och massa halstabletter. Men jag låter fett skumt :P På torsdag är det öppet hus på skolan och självklart ska jag vara här och sen sova i Täby :P så om du inte har någe att göra på torsdag mellan 18 och 20 får du mkt gärna göra mig sällskap. Täby enskilda gymnasium i Täby för er som inte vet. See U Soon Puzz <3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med, händer inte så mycket här ibland, måste bli bättre på det ;) <3

2010-02-04 @ 11:43:57
URL: http://jesens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0