Snart...

Mina ögon fylls av tårar. Snart rinner det över. Snart orkar jag inte hålla emot längre. Det finns inga svar på mina böner det finns inget som får dej tillbaka till livet igen. Kommer att få träffa dej i himmelen. Men tills dess så kommer mina ögon att fyllas utav tårar igen och igen. Jag kommer kämpa för att leva åt dej och åt mig själv. Men jag vet inte om jag kommer klara det med flaggan i topp. Allt jag önskar var att du vore här med mej. Mina ögon skulle aldrig fyllas med tårar mina skratt skulle eka genom rummet och aldrig klinga ut. Men nu finns du inte här och mina ögon fylls av tårar och mina skratt fyller aldrig ett rum. Snart så ska våra skratt fylla himmlavalvet och våra ängla vingar ska lysa upp det mörka på jorden. Vi ska få världen att skratta tills de inte orkar längre. Men först måste jag vara hos dej och det hoppas jag att jag är snart, fast först ska jag leva mitt liv och ditt liv på jorden. Sen ska vi leva våra liv tillsammas i himmelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0