Helt undebar dag :D

Började dag med att kolla på en film som Robert, vår filmkunskapslärare, tyckte att man var tvungen att se under sin levnadstid. "Ed Wood" en sådär film, men helt ok. Om det inte hade vart för Tim Burton hade regisserat eller för Johnny Depp eller Sarah Jessica Parker hade den inte varit bra alls. Men det kändes verkligen botten att sitta inne och kolla på film när det var strålande sol ute :( På idrotten vart det volleyboll super roligt och som vanligt så var jag taggad till tusen och försökte smitta av mej det lite på mina medspelare. Vet inte riktig om det funka men jag tyckte att det var super. Sen matte med "sudoku" ligga solen och spela volleyboll, efter det vart det engelska och läraren hade fullt upp med nationella så vi hade egen lektion som bestod utav att spela volleyboll och ligga i solen och bara njuta. Det var en härlig dag i solen och börjar få en snygg bränna, men brände mina axlar idag. Inte så värst uppskattat :( Men sen mot kvällen bidrog jag och Linda till herrarsn träning, de behöver ju ganska mycket motstånf och sen var de så få. Super roligt! Dock hade jag hjärnan någon annan stans ibland, men tycker att det fungera rätt bra iaf. Träffade min sötis idag :D Super mysigt som vanligt. Mer tänker jag inte berätta :P Simma Lungt // Zta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0